آموزش سئو بصورت آنلاین

ساخت وبلاگ

تور مالزی تمیزی در سرزمین مالزی نکته ای ضروری ست که مرکز بهداشت دنیا این مریضی ها را در سرزمین مالزی  مشاهده کرده است: مرض هپاتیت A/ وبا/ انسفالیت ژاپنی نوع B/ مالاریا/ شیستومیازوز / سل/ تب تیفوئید/ تب دنگیبنابراین برای حفظ بهداشت در کشور مالزی باید به موارد ذیل توجه نمود.

کوالالامپور
لنکاوی

جزیره لنکاوی جایی است که دریای زیبای آندامان با تنگه مالاکا تلاقی می کند. از سال 1990 گردشگران مالزی این جزیره را به عنوان یک مکان گردشگری جدید انتخاب کرده اند.  امروزه، بعد از دو دهه تلاش یکی از بهترین مکان های گردشگری مالزی است. لنکاوی خود یک مجمع الجزایر است که بین 99 تا 104 جزیره را شامل می شود.

اقتصاد شهر لنکاوی متکی به زمین با کاشت و برداشت کوئوچو برای تولید لاستیک می باشد.ماهیگیری بیشترین توجه و گرایش اقتصادی توریست را به خود جلب می کند. زیبایی های طبیعی و تخریب ناشدنی اکولوژیک جزایر و تاکید دولت مالزی بر حفظ و حراست از آنها در سال های اخیر بیشتر از قبل اهمیت پیدا کرده است.

تقریبا تمام جاذبه های گردشگری اصلی این شهر ریشه ای در حکایات و افسانه ها دارند و همچنین این شهر دارای مناظر و مناطق دیدنی بسیار می باشد که می توان به آبشارهای تلاگاتوجو، جزیره ی وایانگ بانتینگ که گفته می شود خون آشام در این جزیره وجود دارد و زیبایی های طبیعی مثل ماسه های سفید و آب های روشن کریستالی ، درختان استوایی و … اشاره کرد.جوهورباهرو

یکی از شهرهای مالزی و پایتخت ایالت جوهر می باشد.جوهرباهرو شهری بزرگ و نسبتا پیشرفته که در کنار کشور سنگاپور قرار گرفته است.

دیدگاه تجاری و روابط تجاری بین مالزی و سنگاپور سبب شده که شهر جوهورباهرو به عنوان یکی از مهمترین نقاط مالزی به شمار آید و یکی از محل هایی می باشد که رفت و آمد مردمان سنگاپوری به آنجا زیاد می باشد و در منطقه ی جنوبی جزیره ی اصلی بهترین شرایط زندگی را دارا می باشد و با داشتن شرایط مطلوب زندگی به یکی از گرانترین شهر های مالزی تبدیل شده است.کشور سنگاپور کشوری گران است به همین دلیل بازدید کنندگان سنگاپوری از بودن در این منطقه و بازدید از فروشگاه ها و مناطق تفریحی احساس رضایت می کنند.

فرودگاه بین المللی سنایی که قبلا سلطان اسماعیل نامیده می شود در ۳۵ کیلومتری شهر قرار گرفته است .اتوبوس های شهری روزانه حدود ۱۰ بار بین شهر شهر و فرودگاه تردد می نمایند و فاصله ی بین شهر تا فرودگاه را ۴۵ تا ۶۰ دقیقه طی می کنند.شهر جوهور دارای ترافیک سنگین می باشد.

شهر جوهورباهرو یکی از ۳ مرکز مهم صنعتی ، لجستیک و تجاری مالزی می باشد.صنایع اصلی این شهر پتروشیمی ، الکترونیک و کشتی سازی می باشد.بسیاری از شرکت هایی که در این شهر قرار گرفته اند را سنگاپوری ها اداره می کنند و همچنین بسیاری از ساکنین شهر در سنگاپور مشغول به کار می باشند.
کوتاکینابالو

شهر کوتاکینابالو مرکز ایالت صباح در مالزی است.صباح ایالتی با فرهنگ و آداب و رسوم کاملا متفاوت که بیش از ۳۰ قبیله ی بومی در آن منطقه زندگی می کنند که به ۸۰ گویش مختلف سخن می گویند. جزیره ای با آبهایی کم عمق ، زمین های مرجانی ، ساحلی با شن های سفید براق احاطه شده است.

جمعیت این شهر با توجه به وجود روستاهای اطراف آن حدود ۱ میلیون نفر می باشد. شهر کوتاکینابالو از یک طرف رو به دریای جنوب چین و بوستان تونکو عبدالرحمان دارد و از سوی دیگر به دامنه های کوه سر به فلک کشیده ی کینابالو می رسد.

به دلیل قرار گرفتن شهر کوتاکینابالو در زیر کمربند طوفان ، این شهر به نام سرزمین زیر هجوم باد نیز معروف می باشد.

فرودگاه بین المللی کوتاکینابالو ۸ کیلوممتر تا مرکز شهر فاصله دارد.این فرودگاه از لحاظ بزرگی دومین فرودگاه مالزی می باشد و سالانه نزدیک به ۵ میلیون مسافر را جابه جا می کند.ساکنان محلی و گردشگران ، معمولا برای گردش از اتوبوس و یا تاکسی استفاده می کنند.همچنین از آنجا که در این شهر پیاده روی طرفدار زیادی دارد ، می توان به صورت پیاده یا به وسیله ی دوچرخه نیز در شهر عبور ومرور روزانه را انجام داد.

 

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور مالزی مراجعه کنید .

آموزش سئو بصورت آنلاین...
ما را در سایت آموزش سئو بصورت آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : قربان manitor بازدید : 331 تاريخ : چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت: 14:18

تور ارزان چینو مسافرت به این سرزمین به مدت چند سده گذشته خیلی گسترش یافته می باشد. سرزمین چین را به عنوان یکی از داغترین بازار های گردشگری می دانند.سرزمین چین از دید گردشگر و مسافر در رده سوم دنیا قرار دارد.تعداد افرادی که در سال 2010 از چین بازدید کرده اند در حدود 56 میلیون نفر بوده است.با توجه به آمار های اعلام شده احتمال تبدیل شدن چین به بزرگترین کشور توریستی دنیا در سال 2020 وجود دارد.

هتل ۵ ستاره هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ ( Hilton Beijing Wangfujing ) با سرویس های عالي خود پذيراي گردشگران تور پکن چین مي باشد. موقعیت جغرافیایی هتل بسیار مناسب بوده به طوری که بازدید از اماکن گردشگری پکن را راحت ساخته است .

در کنار اتاق های بسیار تمیز و راحت هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ خدمات دوستانه پرسنل هتل سبب شده که مهمانان رضایت کاملی از اقامت در این هتل بی نظیر داشته باشند و هتل به یک گزینه ایده آل برای اقامت در پکن تبدیل شود .

 هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ داراي ۲۵۵ اتاق بوده که تمامی امکانات رفاهی را دارا می باشند . اتاق و امکانات برای معلولین نیز از سوی هتل در نظر گرفته شده است .

سرویس نگهداری کودکان هتل به راحتی سفر والدین کمک می کند تا در اوقات فراغت، مهمانان به راحتی از امکانات رفاهی هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ شامل مرکز سلامت و آبگرم و استخر سر پوشیده بهره ببرند .

مهمانان علاقه مند به ورزش می توانند در مرکز بدنسازی مجهز هتل به فعالیت های ورزشی بپردازند .اگر می خواهید به بازدید از جاذبه های گردشگری پکن بروید قبل از خروج از هتل، برنامه گردش خود را از خدمات تورهای هتل دریافت کنید .

هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ چین

به درخواست مهمانان خدمات کرایه اتومبیل نیز در هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ فراهم شده است . پس از خرید و گشت و گذار در پکن در رستوران هتل از غذاهای عالی لذت ببرید .

هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ چین يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود مي باشد. هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ چین سایر خدمات و امکانات هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجاری ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه و بار می باشند .

امیدواریم که تور ارزان چین به شما خوش بگذرد

آموزش سئو بصورت آنلاین...
ما را در سایت آموزش سئو بصورت آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : قربان manitor بازدید : 279 تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 14:50

تور لحظه آخری چینو مسافرت به این سرزمین به مدت چند سده قبل بسیار گسترش یافته است. کشور چین را به مثال یکی از پررونق ترین بازار های توریستی می دانند.سرزمین چین از دید گردشگر و بازدید کننده در جایگاه سوم دنیا جای دارد.تعداد افرادی که در سال 2010 از چین بازدید کرده اند در حدود 56 میلیون نفر بوده است.با توجه به آمار های اعلام شده احتمال تبدیل شدن چین به بزرگترین کشور توریستی دنیا در سال 2020 وجود دارد.

اگر در تور پکن چین شرکت نموده اید و مایلید در یکی از هتل های ۵ ستاره پکن اقامت داشته باشید یکی از هتل های ۵ ستاره پکن که امکانات رفاهی مناسبی عرضه می کند هتل لجندیل بیجینگ ( Legendale Hotel Beijin ) می باشد که داراي ۳۹۰ اتاق استاندارد با امکانات کامل اقامتی است .

 در کنار اتاق های عادی و استاندارد، اتاق و امکانات برای معلولین نیز از سوی هتل تدارک دیده شده است . مهمانان می توانند با اقامت درهتل لجندیل بیجینگ پکن از امکانات رفاهی هتل شامل جکوزی ، سونا و استخر سر پوشیده بهره ببرند و یا در باغ هتل به استراحت بپردازند .

اگر به فعالیت های ورزشی علاقه دارید می توانید در مرکز بدنسازی هتل لجندیل بیجینگ پکن ورزش کنید و یا به همراه خانواده و در کنار سایر مهمانان در فعالیت هایی مانند بیلیارد شرکت کنید . هتل کازینو نیز دارد .

قبل از رفتن به بازدید از اماکن گردشگری پکن می توانید از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنيد و همچنین با مراجعه به خدمات تورهای هتل لجندیل بیجینگ پکن برنامه گردش خود را از هتل بخواهید . يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.

هتل لجندیل بیجینگ پکنبرای برگزای جلسات و همایش ها اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود مي باشد.هتل لجندیل بیجینگ پکن

از دیگر امکانات هتل لجندیل بیجینگ پکن می توان به امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، بار ، باغ و امکانات باربیکیو اشاره کرد .

امیدواریم که تور ارزان چین به شما خوش بگذرد

آموزش سئو بصورت آنلاین...
ما را در سایت آموزش سئو بصورت آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : قربان manitor بازدید : 300 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 20:53

تور ارزان چینو مسافرت به این کشور به مدت چند دهه قبل بسیار توسعه یافته می باشد. کشور چین را به مثال ازجمله از داغترین بازار های گردشگری می شناسند.کشور چین از دید گردشگر و بازدید کننده در جایگاه سوم دنیا قرار دارد.تعداد افرادی که در سال 2010 از چین بازدید کرده اند در حدود 56 میلیون نفر بوده است.با توجه به آمار های اعلام شده احتمال تبدیل شدن چین به بزرگترین کشور توریستی دنیا در سال 2020 وجود دارد.

هتل دیزنی لند در جزیره لانتاو در هنگ کنگ ، چین قرار گرفته است.

شما با ماندن در هتل دیزنی لند هنگ کنگ از در خروجی هتل درست روبروی دیسکاوری گلف کلاب قرار گرفته اید. این هتل با نمره ۴٫۵ از ۵ را به خود اختصاص داده و از امکانات لوکس و مدرنی بهره مند می باشد. (این هتل کنار پل کاپ شوی مون واقع شده است).

 این هتل دارای ۴۰۰ اتاق است. زمانی که شما در اتاق های این هتل به استراحت می پردازید احساس راحتی در خونه بودن را دارید. در اتاق های این هتل یخچال و یک تلوزیون ال سی دی نیز تعبیه شده است. همچنین یک اینترنت پر سرعت وای فای (که باید آن را شارژ کنید) وجود دارد. سرویس بهداشتی/ حمام شخصی نیز در اتاقتان موجود است و در حمام یک مو خشک کن نیز قرار داده شده است. در کنار تخت شما یک تلفن با خط مستقیم موجود و هر روز روزنامه های جدید میبینید.

کلاب سلامتی،استخر سرباز،فیتنس سرا،اینترنت پرسرعت وای فای(پولی) از جمله امکانات این هتل هستند. همچنین کسانی در این هتل هستند تا از بچه های شما مراقبت کنند. شما می توانید به راحتی یک روز کامل را در پارک شاتل بگذرانید.

هتل دیزنی لند هنگ کنگ چین

در این هتل یک رستوران نیز وجود دارد تا شما بتوانید غذای موردعلاقه خود را سفارش دهید. به علاوه در این رستوران می توانید نوشیدنی مورد علاقه خود/کافه را سفارش دهید.این رستوران به صورت ۲۴ ساعته باز است.

هتل دیزنی لند هنگ کنگ چین سرویس های بیزنیس به صورت ۲۴ ساعته است که شامل،تاکسی درون شهری،خشک شویی و شستشوی لباس های شما می باشد. این هتل سالن های کنفرانس و میتینگ روم به وسعت زیادی را داراست.

امیدواریم که تور لحظه آخری چین به شما خوش بگذرد

آموزش سئو بصورت آنلاین...
ما را در سایت آموزش سئو بصورت آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : قربان manitor بازدید : 317 تاريخ : شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 17:01

تور لحظه آخری چینو گردشگری در این کشور در طول چند سده گذشته خیلی گسترش یافته است. سرزمین چین را به مثال ازجمله از پررونق ترین بازار های توریستی می دانند.کشور چین از لحاظ گردشگر و بازدید کننده در رده سوم جهانی جای دارد.تعداد افرادی که در سال 2010 از چین بازدید کرده اند در حدود 56 میلیون نفر بوده است.با توجه به آمار های اعلام شده احتمال تبدیل شدن چین به بزرگترین کشور توریستی دنیا در سال 2020 وجود دارد.

چین با نام رسمی جمهوری خلق چین، کشوری است که در شرق قاره آسیا واقع شده است.کشور چین که پرجمعیت‌ترین کشور دنیا با بیش از ۱,۶ میلیارد نفر سکنه‌است، توسط حزب کمونیست چین در قالب نظام تک‌حزبی اداره می‌شود. این حزب بر ۲۲ استان، ۵ منطقهٔ خودمختار، ۴ شهر با مدیریت مستقیم (پکن، تیانجین، شانگهای و چونگ‌کینگ) و ۲ منطقهٔ اداری ویژهٔ بسیار خودمختارِ هنگ کنگ و ماکائو حکومت می‌کند. پایتخت کشور چین، پکن است. از نظر وسعت سومین یا چهارمین کشوردنیاست

و از نظر وسعت خاکی دومین کشور بزرگ دنیا بدون احتساب آب های داخلی است.چین دارای چشم اندازهای طبیعی متنوعی است که از استپ‌های جنگلی و بیابان‌هایی چون گبی و تکله‌مکان در ناحیهٔ خشک شمالی نزدیک به مغولستان و سیبری روسیه گرفته تا جنگل‌های گرمسیری در سرزمین‌های مرطوب جنوبی نزدیک به ویتنام، لائوس و برمه را در برمی گیرد. مناطق غربی چین ناهموار است و مرز طبیعی چین را با هند ، رشته کوه های هیمالیا و تیان شان ترسیم می کنند.زبان رایج مردم چین ، چینی است و واحد پولی آن یوآن می باشد. شهرهای مهم چین عبارتند از : پکن ، شانگهای ، گوانجو و هنگ کتگ.کشور چین
بهترین زمان برای سفر به چین :کشور چین همواره یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری بوده که در تمام ماه های سال گردشگران زیادی به آن سفر می کنند. اما سه هفته ی طلایی در چین وجود دارد که آئین ها و مناسبت های خاص آن هفته ها از جمله جاذبه های گردشگری چین محسوب می شود. این هفته ها عبارتند از : تعطیلات روز می ، تعطیلات روز ملی چین و تعطیلات جشنواره بهاره.  دو هفته ی آخر اکتبر نیز که نمایشگاه تجارت جهانی در گوانجو برگزار می گردد یکی دیگر از زمان های پر طرفدار برای سفر به چین است و تعداد زیادی تجار و صاحبان کسب و کار در این بازه زمانی به گوانجو سفر می کنند.

امیدواریم که تور ارزان چین به شما خوش بگذرد

آموزش سئو بصورت آنلاین...
ما را در سایت آموزش سئو بصورت آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : قربان manitor بازدید : 292 تاريخ : پنجشنبه 19 بهمن 1396 ساعت: 16:24

تور چینو گردشگری در این کشور به مدت چند دهه قبل خیلی گسترش یافته می باشد. کشور چین را به مثال ازجمله از داغترین بازار های توریستی می شناسند.سرزمین چین از لحاظ توریست و مسافر در جایگاه سوم دنیا جای دارد.تعداد افرادی که در سال 2010 از چین بازدید کرده اند در حدود 56 میلیون نفر بوده است.با توجه به آمار های اعلام شده احتمال تبدیل شدن چین به بزرگترین کشور توریستی دنیا در سال 2020 وجود دارد.

هتل ۵ ستاره هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ ( Hilton Beijing Wangfujing ) با سرویس های عالي خود پذيراي گردشگران تور پکن چین مي باشد. موقعیت جغرافیایی هتل بسیار مناسب بوده به طوری که بازدید از اماکن گردشگری پکن را راحت ساخته است .

در کنار اتاق های بسیار تمیز و راحت هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ خدمات دوستانه پرسنل هتل سبب شده که مهمانان رضایت کاملی از اقامت در این هتل بی نظیر داشته باشند و هتل به یک گزینه ایده آل برای اقامت در پکن تبدیل شود .

 هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ داراي ۲۵۵ اتاق بوده که تمامی امکانات رفاهی را دارا می باشند . اتاق و امکانات برای معلولین نیز از سوی هتل در نظر گرفته شده است .

سرویس نگهداری کودکان هتل به راحتی سفر والدین کمک می کند تا در اوقات فراغت، مهمانان به راحتی از امکانات رفاهی هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ شامل مرکز سلامت و آبگرم و استخر سر پوشیده بهره ببرند .

مهمانان علاقه مند به ورزش می توانند در مرکز بدنسازی مجهز هتل به فعالیت های ورزشی بپردازند .اگر می خواهید به بازدید از جاذبه های گردشگری پکن بروید قبل از خروج از هتل، برنامه گردش خود را از خدمات تورهای هتل دریافت کنید .

هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ چین

به درخواست مهمانان خدمات کرایه اتومبیل نیز در هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ فراهم شده است . پس از خرید و گشت و گذار در پکن در رستوران هتل از غذاهای عالی لذت ببرید .

هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ چین يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود مي باشد. هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ چین سایر خدمات و امکانات هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجاری ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه و بار می باشند .

امیدواریم که تور چین به شما خوش بگذرد

آموزش سئو بصورت آنلاین...
ما را در سایت آموزش سئو بصورت آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : قربان manitor بازدید : 279 تاريخ : پنجشنبه 19 بهمن 1396 ساعت: 15:58

تور لحظه آخری چینو مسافرت به این کشور در طول چند دهه قبل بسیار توسعه یافته می باشد. سرزمین چین را به مثال ازجمله از پررونق ترین بازار های گردشگری می دانند.کشور چین از لحاظ گردشگر و مسافر در رده سوم جهانی قرار دارد.تعداد افرادی که در سال 2010 از چین بازدید کرده اند در حدود 56 میلیون نفر بوده است.با توجه به آمار های اعلام شده احتمال تبدیل شدن چین به بزرگترین کشور توریستی دنیا در سال 2020 وجود دارد.

قبل از سفر به چین باید بداند :

1- حتما 3 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه باشید.

2- باری را که میخواهید داخل جعبه هواپیما بگذارید بیشتر از 30 کیلوگرم نباشد که اضافه بار متحمل شوید. البته باز هم در این مورد بپرسید که تا چند کیلو مجاز هستید .

3- از حمل کردن اشیای تیز مثل تیغ و قیچی خودداری کنید.

4- مدارک و پولی را که دارید حتما در یک کیف دستی همراه خودتان نگه دارید .

5- پولهایتان را در چند جا تقسیم کنید .

6- در داخل فرودگاه با مامورین و بازرسان به ملایمت برخورد کنید .

 سفر به چین
نکاتی مهم در فرودگاه چین :1- با مامورین و بازرسان در فرودگاه چین به نرمی و ملایمت برخورد کنید .2- اصل مدارکتان را پیش خودتان نگه دارید.3- قبل از خروج از فرودگاه، مهر ایمگرشن چین در پاسپورتتان را چک کنید ، یا همان ویزای 3 ماهه را .4- به هیچ کدام از مامورین فرودگاه پول ندهید .

امیدواریم که تورارزان چین به شما خوش بگذرد

آموزش سئو بصورت آنلاین...
ما را در سایت آموزش سئو بصورت آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : قربان manitor بازدید : 299 تاريخ : پنجشنبه 19 بهمن 1396 ساعت: 15:43


به چه طریق یک سایت را ساختن کنیم

تا به حال به این توجه کرده اید بازاریابی اینترنتی از لحاظ اقتصادی به صرفه و باارزش تر از آگهی ها دیگر شناخته شده است
 پاکت نامه در طراحی ست اداری خود به چه گونه بیان می شود ودر پاکت نامه چه تذکراتی باید درنظرگرفته شود

در ابتدا به توضیح پاکت نامه در طراحی ست اداری مشغول می شویم

بزرگی پاکت نامه در طراحی ست اداری معمولاً مناسب با ابعاد سربرگ (A4) تعیین می شود. بهتر است سفارش طراحی ست اداری

پیدا کردن پایانی ترین تب‌های بسته شده در مرورگر


یکی از قابلیت‌ مفید فایرفاکس و دیگر مرورگرها، در عرضه نمایش قرار دادن پیج ها وب در تب‌های متفاوت می باشد

اولین سیستم جراحی دارای آپشن حس لامسه در جهان

دانشمندان دانشگاه دیکین کشور استرالیا با همکاری "محسن مرادی دالوند" از دانشگاه هاروارد و موسسه سیستم‌های هوشمند تحقیقات و نوآوری (ICERI) درمان HIV به گوش می رسد

مردی انگلیسی شاید نخستین  فرد مرد در جهان است

ورزش از ایجاد کلسترول در بدن جلوگیری می کند

دکتران کالج فلوریدا گفته اند که در هنگام انجام تمرینات ورزشی، هورمون هایی که در شخص ترشح می شود و به کاهش لیپید بدن کمک می کند، از ایجاد آن نیز جلوگیری به عمل در میاورد

 با جالب ترین تالارهای جهان آشنا شوید
 گام هایی کلی برای برپایی تشریفات عروسی
چگونه می توان تعمیر لپ تاپ را به مرحله اجرا در اورد تونل طبیعی علي صدرکه در منطقه همدان:از عجایب دنیا است شما به آخر کشور ورود کرده اید

 

آمدن  به جنگل حرا با مزه شوریده و باق لوا

 

با سابقه ترین گواهی ایران كتیبه های میخی پادشاه بزرگ ایرانی داریوش نام این سرزمین را «ماكا» نامیده اند. بعد از اسلام این سرزمین «مكران» نام گرفت كه.....

 

آموزش سئو بصورت آنلاین...
ما را در سایت آموزش سئو بصورت آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : قربان manitor بازدید : 278 تاريخ : پنجشنبه 12 بهمن 1396 ساعت: 12:45